Don't Know Why 不懂為何

I waited 'til I saw the sun
枯等到看見清晨第一道曙光
I don't know why I didn't come
我也不知道自己為何沒出現
I left you by the house of fun
我將你留在遊樂屋前
I don't know why I didn't come
我也不知道自己為何沒出現
I don't know why I didn't come
我也不知道自己為何沒出現

When I saw the break of day
當我看見第一道晨曦
I wished that I could fly away
我願自己能飛離
Instead of kneeling in the sand
而不是跪坐在沙灘上
Catching teardrops in my hand
雙手盛滿了淚水

My heart is drenched in wine
我的心被酒精覆蓋
But you'll be on my mind
但你一直在我腦海裡
Forever
直到永遠

Out across the endless sea
在無盡的海洋之中
I would die in ecstasy
我願意在狂喜中死去
But I'll be a bag of bones
但我不過是個行屍走肉
Driving down the road along
獨自走完寂寞

My heart is drenched in wine
我的心被酒精覆蓋
But you'll be on my mind
但你一直在我腦海裡
Forever
直到永遠


Something has to make you run
某些事讓你必須離開
I don't know why I didn't come
我不懂自己為何沒出現
I feel as empty as a drum
我就像空心的鼓
I don't know why I didn't come
我也不懂自己為何沒出現
I don't know why I didn't come
我也不懂自己為何沒出現
I don't know why I didn't come
我也不懂自己為何沒出現
*************************************

arrow
arrow
    全站熱搜

    溫柴=)) 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()