close
**Daniel Powter- dp - Song 6

Now who did you ever want to be

你到底想變成什麼樣的人

You snapshot the girl in Tuscany

你在托斯卡尼幫一個女孩拍照

I didn't know recommend at the time

當時 我可是勸過你


you're acting out of line

你的追求行動有點過了頭

And I don't need you any more

我再也不需要你了

Seeing something new is what I'm hoping for

期待我的人生能出現新的曙光

I'm gonna lose and go for a ride

我知道我是輸定了,乾脆放手一搏

Seeming that I've got time

把握關鍵時刻



Chorus-

So let's lie in the sun

讓我們徜徉在陽光的懷抱裡

You didn't want the world to know

你不想讓別人知道你的感受

But I'm not strong

但是我不夠堅強 

And you'll find out

你終究會明白

How you get what's rock 'n' roll

什麼叫做搖滾樂

So let's move and then hide

讓我們左右搖擺 四處躲藏

You know you better come and get right

來吧!抓住節奏的快感

I don't know the question in line

眼前的問題我沒有解答

But the best comes back tonight

就在今夜搖滾高手將再度重現江湖



If it's cool, and you're cold

如果天氣轉涼 你卻感到渾身畏寒

You hoping you don't stay too long

你希望你不用熬得太晚

You taking like a fool

你的言行舉止活像個笨蛋

you're bitter, man

老兄 你真是命苦啊!

You taking like a fool in the night

你看起來就像是個摸黑的笨蛋

And some good, some bad

創作的東西好壞參半

You taking to the power help

你尋求高人的指點

You taking like a fool

你的言行舉止活像個笨蛋

you're bitter, man

老兄 你真是命苦啊!

You taking like a fool you know

老兄 你看起來就像是個笨蛋



Chorus



We would be alright

我們都會安然無恙

There are certain lifetime

人生的某些片刻

I feel I'am cold

我感到十分心寒

Everything's going to be alright

世事都將安然無恙 

I do not have enough time

我的時間不夠用

I call up

我打電話求救 

I call up

我打電話求救
arrow
arrow
    全站熱搜

    溫柴=)) 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()